مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 17:552023-02-08سياسي

افتتاح 22 طرح عمرانی در لشت نشاء همزمان با دهه فجر


فرماندار شهرستان رشت از افتتاح 22 طرح عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان در بخش لشت نشاء خبر داد و گفت: همه این طرح ها بر خلاف رویه سال های گذشته صد درصد آماده بهره برداری است.

- حمیدرضا امام پناهی امروز، 19 بهمن ماه در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور در گلزار شهدای بخش لشت نشاء و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان گرانقدر اظهار کرد: دولت سیزدهم مصمم است تا به دور از شتابزدگی و تاثیرپذیری از شبهه افکنی ها و تبلیغات سوء دشمنان خارجی و خود تحقیری متوهمان داخلی، گام به گام مسیر رفع موانع توسعه، محرومیت زدایی و کسب موفقیت در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی را بپیماید.

وی با اشاره به اینکه با اراده و تلاش شبانه روزی خادمان مردم در دستگاه های مختلف، امروز شاهد به بار نشستن پروژه های عمرانی در بخش لشت نشاء هستیم، افزود: مسیر رفع کمبودها ادامه خواهد یافت و یقین بدانید با نعمت داشتن رهبری فرزانه، در کنار همدلی مثال زدنی مردم و مسئولین، حرکت شتابان کشور در مسیر توسعه با تحریم متوقف نخواهد شد.

فرماندار شهرستان رشت از افتتاح 22 طرح عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان در بخش لشت نشاء خبر داد و گفت: آنچه که امروز تقدیم مردم شریف لشت نشاء می شود، پروژه هایی است که بر خلاف رویه سال های گذشته صد درصد آماده بهره برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 22 طرح عمرانی در لشت نشاء همزمان با دهه فجر

افتتاح 22 طرح عمرانی در لشت نشاء همزمان با دهه فجر